Els diferents tipus d’avaluació que es realitzaran al llarg de la proposta didàctica són:
- L’avaluació inicial, que ajuda a determinar la situació de partida de l’alumne, la duré a terme a través del Kahoot inicial i les preguntes obertes realitzades al llarg de la primera sessió.
- L’avaluació formativa, que permet observar els progressos dels alumnes i els ajuda a ells mateixos a resoldre les dificultats amb les quals es poden trobar. Aquesta avaluació tindrà lloc al llarg de tota la SD, sobretot en els moments d’activitats d’aprenentatge i en la sessió dedicada a fer el treball de La veu dels dialectes a classe. També es duu a terme en el moment en què els retorno el treball corregit amb suggeriments de millora i els alumnes me’l tornen a entregar enriquit i millorat per poder-lo penjar al blog DIVERSICAT.
- L’avaluació sumativa, que és la que permet, a través d’una nota numèrica, valorar les capacitats assolides per l’alumne al final de la seqüència en el nostre cas.
Pel que fa a l’activitat de síntesi sobre els dialectes del català, podeu trobar les rúbriques d’avaluació al final de l’apartat “La veu dels dialectes”.
Retroenllaç: Proposta didàctica | DIVERSICAT